Destek Hizmetleri

SAP Destek Hizmetleri kapsamında Renova, destek hizmeti sunmadan önce yaptığı analiz çalışması ile SAP kullanan firmaların sorunlarını ve çözümlerini doğru şekilde tespit ederek, çözümü aşağıdaki şekilde adreslemektedir. Bu çözümü Renova, SAP Check-Up adı ile sunmaktadır.

  • Hızlı Analiz
  • İyileştirme Fırsatları Raporu
  • Karar ve Planlama
  • Eğitim İhtiyaçları
  • Destek Hizmeti
  • Değişiklik ve Süreç Revizyonları

Renova SAP Destek Sistemi Neler Sağlar?

Renova, ITIL süreçlerine uyumlu BT Hizmet Yönetim sistemleri ve deneyimli ekipleri ile destek ve değişiklik ihtiyaçlarınıza teknik çözümler sunmaktadır.

  • 7/24 yardım masası hizmeti
  • ITIL süreçleri ile uyumlu altyapı
  • Web ve SAP üzerinden ticket açılması
  • Destek süreçleri yönetimi
  • Değişiklik yönetimi
  • Bilgi ve Problem Yönetimi
  • SLA uygulaması
  • Mobil cihazlar üzerinden anlık ticket statüsü sorgulama